خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندارن در مراسم افتتاح بیمارستان شمال آمل:

دولت یازدهم بدنبال ایجاد شرایط آسان تر برای جذب سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۹۴

دولت یازدهم بدنبال ایجاد شرایط آسان تر برای جذب سرمایه گذاری است و استانداری نیز برای جذب گردشگران خارجی بوِیژه در امر توریسم درمانی در مازندران خدمات ویژه حمایتی دارد.

استاندار مازندارن در مراسم افتتاح بیمارستان شمال آمل گفت: استان ارایه خدمات گذرنامه ای و درمانی برای کشورهای عضو اکو را تسهیل می کند.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح در مراسم افتتاح بیمارستان شمال آمل از فراهم شدن اقدامات در استان و مراکز درمانی در راستای جذب توریسم درمانی کشورهای عضو اکو براساس تفاهمنامه اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو خبرداد.

وی افزود: این اقدام اکنون با هماهنگی دفتر وزارت خارجه در استان و وزارت امور خارجه در حال انجام است تا زمینه آسان تری برای جذب بیشتر بیماران و مسافران کشورهای عضو اکو و نیز سرمایه گذاران این کشورها به مازندران فراهم شود.

استاندار مازندران ادامه داد: دولت یازدهم بدنبال ایجاد شرایط آسان تر برای جذب سرمایه گذاری است و استانداری نیز برای جذب گردشگران خارجی بوِیژه در امر توریسم درمانی در مازندران خدمات ویژه حمایتی دارد.

فلاح با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به بخش سلامت و افزایش سلامت عمومی جامعه دارد تصریح کرد: اجرای طرح جامع نظام سلامت در کشور یکی از طرح های انقلابی دولت یازدهم درراستای کم کردن دغدغه های مالی اقشار کم توان جامعه بوده است.

استاندار مازندران یاد آور شد: گزارش های دریافتی از مراکز درمانی استان در پنج ماهه گذشته نشان داد مردم از اجرای طرح جامع نظام سلامت رضایت دارند.

وی با اشاره به حضور پزشکان خارجی در ایران در قبل از انقلاب گفت: خوشبختانه با پیشرفت علمی و بهداشتی کشور اکنون شمار پزشکان ایرانی در مراکز درمانی کشورهای آسیایی و حتی اروپایی روند افزایشی دارد.

وی افزود: برگزاری نخستین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در رامسر فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت های درمانی مازندران به عنوان توریسم درمانی کشور بوده است.

استاندار مازندران یاد آور شد: حدود ۴۰ مرکز درمانی دولتی و خصوصی در استان وجود دارد که تعدادی از این مراکز برای پذیرش بیماران کشورهای عضو اکو مناسب سازی شده است.

نخستین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو روز دوشنبه در هتل رامسر آغاز و امروز با افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخحصصی شمال آمل به پایان رسید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز