خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی قائم شهر:

موفقیت ۵۰ درصدی شهرداری در اجرای مصوبات شورا

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۹۳

شهرداری قائم شهر در حال حاضر در اجرایی کردن مصوبات شورای اسلامی شهر ۵۰ درصد موفق بوده و مابقی مسکوت مانده است که بهمین منظور یک نفر را مامور کردیم که مصوبات شورا را پیگیر باشد تا در اسرع وقت اجرایی شوند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی قائم شهرگفت: جایگاه فعلی ایستگاه تاکسی خیابان تهران مورد نقد کمیسیون و رانندگان تاکسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " محمد علی صالح زاده " در گفتگویی با بیان اینکه مکان فعلی ایستگاه تاکسی خیابان تهران مورد نقد کمیسیون حمل و نقل و تاکسی رانان است اظهار داشت: طی مسافتی نسبتا طولانی برای رسیدن به تاکسی، موجب نارضایتی شهروندان نیز شده است.

وی ادامه داد: گردش به چپ هایی که در مسیر چهار راه نرسیده به میدان طالقانی انجام می شود باعثایجاد گره های ترافیکی می شود که پیشنهاد شد در این محل، چراغ های دو زمانه به سه زمانه تبدیل گردد و مسیر لاین تاکسی در خیابان شهروند توسط گل میخ ویژه ایجاد شود تا تاکسی ها پشت چراغ قرمز برای گردش معطل نشوند. این طرح مصوب شد در شورا و هفته آینده جهت اجرا ابلاغ می شود.

صالح زاده به تغییر مکان ایستگاه خیابان بابل اشاره کرد و افزود: باید برای جابجایی ایستگاه تاکسی این منطقه، مکان یابی جدید انجام شود و مکان یابی قبل با توجه به فضای اندک امکان پذیر نمی باشد.

عضو شورای اسلامی قائم شهر با بیان اینکه در ابتدای امر قرار بر این شد که ایستگاه به داخل چهارشنبه بازار منتقل شود تصریح کرد: با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که با ورود ایستگاه به داخل بازار گره های ترافیکی جدید و پیچیده تری ایجاد می شود.

وی افزود: پیشنهاد داده شد تا جهات حرکتی را در این خیابان بصورت یکطرفه یا دوطرفه تغییر دهیم که در حال حاظر مطالعات ترافیکی آن در حال انجام است تا شبیه سازی آن با نرم افزار شکل گیرد و در کمیسیون بررسی گرد تا اگر قابل اجرا بود از کمیسیون ترافیک شورا به میسیون ترافیک در فرمانداری ارجاع داده شود.

صالح زاده ادامه داد: پیشنهادی برای عبور دخانیات واقع در خیابان تهران ارائه شد تا سراه دخانیات بصورت آزمایشی بسته شود و در دوطرف این مسیر دوربرگردان ایمن طراحی شود.

عضو شورای اسلامی قائم شهر به افت درآمد شهرداری اشاره کرد و اذعان داشت: این موضوع دغدغه اعضای شوراست و روند درآمدی شهرداری چندان مطلوب نیست و ما بعنوان اعضای شورا باید برای شهرداری منابع درآمدی تعریف کنیم و از منافع آن دفاع نماییم.

وی ادامه داد: شهرداری قائم شهر در حال حاضر در اجرایی کردن مصوبات شورای اسلامی شهر ۵۰ درصد موفق بوده و مابقی مسکوت مانده است که بهمین منظور یک نفر را مامور کردیم که مصوبات شورا را پیگیر باشد تا در اسرع وقت اجرایی شوند.

صالح زاده در پایان به نقش رسانه ها و حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورا اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی صحیح و مناسب این عزیزان می تواند در تصمیم گیری های درست اعضای شورا تاثیر گذار باشد زیرا چیزی که باید برای تک تک اعضای شورا مهم باشد صرف و صلاح شهر است و صرف و صلاح شخص در آن جایی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز