خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تاکید کرد

ایجاد سازو کاردر مقابل بیماری ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۵۷

باید ساز و کار و امکانات سازمانی دستگاه های اجرایی استان در حوزه مقابله، پیشگیری و درمان این بیماری ها و راهکارهای جذب اعتبارات بیشتر در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد.

علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کمیته بیماری های خاص استان با اشاره به این که همگان در برابر مردم مسوولیم، بیان داشت: باید تدابیری اتخاذ گردد تا آسیب ها در بخش سلامت جسمی کاهش یابد و برای سلامت روحی و روانی جامعه نیز برنامه یی جدی ارایه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، یونسی با اشاره به این که خدمات رسانی به مردم، نیازمند تامین آرامش و آسایش آن هاست، خواستار ارایه شبانه روزی خدمات دارویی از سوی داروخانه های ۱۳ آبان و هلال احمر مرکز استان، به بیماران خاص شد.

وی با توجه به وجود بیش از هزار بیمار کلیوی در مازندران، بر توسعه فضاهای فیزیکی و کیفی سازی خدمات درمانی به این بیماران تاکید کرد.

رییس کمیته بیماری های خاص استان، از مدیران بانک ها خواست تا سهمیه های تخصیصی به این بیماران، طی امسال را برآورد و در جهت افزایش تسهیلات به آنان اهتمام نمایند.

یونسی هم چنین بر تدارک برنامه یی از سوی صدا و سیمای مرکز استان با مشارکت علوم پزشکی و انجمن بیماری های خاص استان در جهت شناخت این بیماری ها به مردم تاکید کرد و گفت: باید ساز و کار و امکانات سازمانی دستگاه های اجرایی استان در حوزه مقابله، پیشگیری و درمان این بیماری ها و راهکارهای جذب اعتبارات بیشتر در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تصریح کرد: کمیته یی علمی با مسوولیت علوم پزشکی مازندران و بابل، تشکیل گردد تا راهکارهای علمی و عملی پیشگیری در تمامی حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مرتبط با بیماران خاص بررسی و ارایه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز