خبرگزاری کار ایران

دادستان آمل در گفتگو با ایلنا خبرداد:

شرور تیرانداز و چاقوکش آملی شناسایی و دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۶۴

مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمل توانستند طی عملیاتی ویژه این شرور سابقه دار را که مدت‌ها متواری بود را شناسایی و دستگیر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری شروری در عامل تیراندازی و چاقوکشی اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، علی طالبی در گفت‌وگو با خبرگار ما با بیان اینکه با توجه به تاکیدات دادستانی در هفته قوه قضائیه توجه شهرستان به اراذل و اوباش و برخورد با آنها بیشتر شده است، یادآور شد: اراذل و اوباش باید بدانند دیگر دادستانی شهرستان نفس برای بزه جدید نخواهد گذاشت.

وی با اعلام اینکه با کمک دستگاه‌ها برخی مناطق آلوده شهرستان و حومه آمل شناسایی شده است، اذعان داشت: در تمامی این بخش‌های آلوده تدابیر انتظامی و امنیتی به صورت ویژه انجام می‌شود.

طالبی از دستگیری شرور سابقه‌دار در این شهرستان خبرداد و گفت: این شرور با نام م - ع اراذل و اوباشی بوده که باعثبرهم زدن امنیت و آسایش عمومی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل بیان داشت: این متهم یکی از کسانی بوده که در پرونده خود تیراندازی و چاقو کشی را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمل توانستند طی عملیاتی ویژه این شرور سابقه دار را که مدت‌ها متواری بود را شناسایی و دستگیر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز