خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن خبرداد:

بهسازی و آسفالت راه روستایی کترا در شهرستان تنکابن

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۵۲

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی " کترا " این شهرستان به طول ۴ کیلومتر با مشارکت مردمی خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی «کترا» این شهرستان به طول ۴ کیلومتر با مشارکت مردمی خبر داد.

به گزارش ایلنا از تنکابن؛ رحمان طالش حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: شهرستان تنکابن به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در میان نیز محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

طالش حسینی افزود: از این رو این اداره با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده، که از جمله می‌توان به عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی «کترا» در بخش «نشتا» به طول ۴ کیلومتر اشاره کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن اظهار داشت: از ۷۷۰۷ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۵۱۵ کیلومتر در شهرستان تنکابن بوده که از این مقدار ۵۵ درصد آسفالته است.

در مشارکت مردمی(سال ۹۳) هزینه تهیه و تامین قیر توسط دولت و هزینه اجرای عملیات آسفالت توسط مردم پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز