خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

راه اندازی تعاونی واحدهای تولیدی مصرف‌کننده مواد پتروشیمی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۳۷

با تشکیل این اتحادیه، شاهد رشد فعالیت مجموعه‌های تولیدی در سطح استان خواهیم‌ بود که علاوه بر افزایش تولید و درآمد واحدها، اشتغال پایدار را نیز به دنبال خواهد داشت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تشکیل تعاونی واحدهای تولیدی مصرف کننده مواد پتروشیمی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران علیپور از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی راه‌اندازی تعاونی واحدهای تولیدی مصرف‌کننده مواد پتروشیمی در استان خبر داد.

وی بیان‌ داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی با هدف انسجام‌بخشی و هم‌افزایی توان واحدهای تولیدی و تعاونی‌های تأمین نیاز پلاستیک و پر کردن خلأ تشکل‌های صنعتی و نمایندگان واقعی تولیدکنندگان در فرآیند تصمیم‌گیری، اقدام به برگزاری این نشست کرده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: این جلسه، در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در تشکیل تعاونی این رشته فعال در استان بوده که یکی از راهکارهای افزایش توان واحدهای صنایع پلاستیک در خرید مواد اولیه پتروشیمی مورد نیاز پیشنهاد شده از سوی واحدهای تولیدی است.

علیپور ادامه داد: در مرحله بعدی این فرآیند، با عضویت تعاونی استانی، اتحادیه سراسری تعاونی‌های مورد نیاز صنایع پائین دست پتروشیمی، تشکیل خواهد‌ شد که امکان خرید در بورس کالا، دو برابر شدن ظرفیت ثبت تقاضا در بورس، برخورداری از تسهیلات اتحادیه شامل خرید اعتباری، تسهیل خدمات کارگزاری، حمایت از حقوق تعاونی‌ها و تأمین نیاز آنها است که اعضای این اتحادیه می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.

وی حمایت از حقوق واحدهای تولیدی صنایع پلاستیک و سهولت در تأمین مواد اولیه، تنظیم بازار، آموزش و ارتقاء تکنولوژی را از دلایل اصلی تشکیل اتحادیه‌ها در کشور دانست و افزود: با تشکیل این اتحادیه، شاهد رشد فعالیت مجموعه‌های تولیدی در سطح استان خواهیم‌ بود که علاوه بر افزایش تولید و درآمد واحدها، اشتغال پایدار را نیز به دنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز