خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار مازندران؛

۵۰ درصد طرح‌های نیمه تمام عمرانی استان، تا پایان امسال به بهره برداری برسد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۴۱

از مجموع پروژه هایی که اعتبارات سال جاری به آن ها اختصاص یافته، ۱۷۳ پروژه جدید وجود دارد که عمدتا در ردیف پروژه های خانه های بهداشت قرار دارد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه همه خوبی‌ها یاد کرد و بیان داشت: باید از لحظه لحظه این ماه خجسته و بزرگ در راستای انس بیشتر با قرآن کریم و تامل در آموزه‌های خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) و نیکی و احسان در حق مستمندان و نیازمندان بهره برد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی به تخصیص اعتبار عمرانی سال ۹۳ مازندران، بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان تا این لحظه، اشاره کرد و یاد آور شد: این رقم گرچه با نیازهای استان در این راستا فاصله دارد، لیک باید در سایه اهتمام و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی، مسایل این بخش به بهترین شکل ساماندهی شود.

فلاح با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۷ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، خاطر نشان ساخت: از مجموع پروژه‌هایی که اعتبارات سال جاری به آن‌ها اختصاص یافته، ۱۷۳ پروژه جدید وجود دارد که عمدتا در ردیف پروژه‌های خانه‌های بهداشت قرار دارد.

وی افزود: امیدواریم ۵۰ درصد از طرح‌های نیمه تمام عمرانی استان، تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مقام عالی دولت در استان به آغاز اجرای برنامه ششم توسعه کشور و تشکیل کارگروه‌های لازم در این راستا اشاره کرد و تصریح کرد: توقع داریم شکل متناظر این تشکیلات در استان اجرایی شود و مدیران باید با حساسیت بیشتر در این مورد نسبت به سال‌های قبل و اعمال حساسیت منطقه یی و محلی، اهتمام بایسته داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به صدور مجوز برنامه ریزی استانی در این خصوص، باید تلاش بیشتری از سوی مدیران، برای ارتقا جایگاه مازندران در این برنامه مبذول شود و بحمدالله برنامه آمایش استانی نیز در حال نهایی شدن است.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به جلسه مشترک هیات دولت و استانداران اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسه که به منظور تعامل بیشتر اعضای کابینه و استانداران شکل گرفت، استانداران سراسر کشور به طرح درخواست‌هایی پرداختند.

وی افزایش اختیارات استانداران، کمبود اعتبارات جاری استان‌ها با توجه به افزایش حقوق کارمندان و اعتبارات در نظر گرفته شده، استانی شدن طرح‌های ملی و مشکلات مسکن مهر به ویژه وظایف دولت در خصوص زیر ساخت‌های مسکن مهر را از جمله مباحثمطرح شده توسط استانداران در این نشست اعلام کرد.

استاندار مازندران، برگزاری اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو را فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های استان اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های مسوول با برنامه ریزی، از این فرصت حداکثر بهره را ببرند.

وی از برگزاری همایش سرمایه گذاری در مازندران در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: مدیران و فرمانداران استان نسبت به شناسایی دقیق سرمایه گذاران و هدایت آنان جهت توسعه سرمایه گذاری در مازندران اهتمام جدی نمایند.

استاندار از زحمات رسانه‌های دیداری و شنیداری در جهت انعکاس اخبار و رویدادهای مازندران تقدیر کرد و عنوان داشت: رسانه‌های استان نقشی بی‌بدیل در توسعه مازندران دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز