خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قائم شهر:

۷۶۰ میلیون تومان اعتبار سهم شهر ارطه

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۰۸

این رقم در مقایسه با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی شهرستان قائم شهر چشمگیر است که اگر مشکلات زودتر جمع بندی شود و طرح هادی اجرایی شود می توانیم در مراحل بعدی جمع بندی بهتری داشته باشیم.

فرماندار قائم شهر گفت: ارطه شهرتازه تاسیس است که منابع درآمدی برای آن تعریف نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در ادامه برنامه یک هفته یک مسجد در شهر ارطه با بیان اینکه ارطه شهری تازه تاسیس است و نیاز به حمایت دارد اظهار داشت: اعتبارات فعلی جوابگوی نیاز این منطقه نیست.

وی ادامه داد: بر مبنای توافق بین من و روسای ادارات مرتبط قرار بر این شد تا هر هفته به یک مسجد سر بزنیم تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شویم و بتوانیم در حد توان باری از مشکلات برداریم.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه بدنبال قول های ناصواب و ناصحیح نیستیم افزود: آنچه که در این دیدارها مطرح و به آن پاسخ داده می شود از سر صداقت و توانمندی است و تلاش بر این است که در حد توان وبا توجه اعتبارات امسال لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر اتمام پروژه های نیمه تمام را از اولویت کار دانست و تاکید کرد: ما با نگاه اینکه بتوانیم پروژه های زخمی و نیمه کاره را به اتمام برسانیم برای پروژه های عمرانی اعتبار می گذاریم.

وی به جذب اعتبار ۷۶۰ میلیون تومانی برای شهر ارطه اشاره کرد و افزود: این رقم در مقایسه با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی شهرستان قائم شهر چشمگیر است که اگر مشکلات زودتر جمع بندی شود و طرح هادی اجرایی شود می توانیم در مراحل بعدی جمع بندی بهتری داشته باشیم.

محمدی نبود مرکز درمانی مجهز در شهر ارطه را معضل دانست و اذعان کرد: فرمانداری ۵۰ میلیون تومان برای کمک به احداثخانه بهداشت تقبل می کند تا با کمک مردمی و خودیاری تا حدودی کار آن پیش رود.

وی در خصوص وضعیت حمل و نقل مسافر و فعالیت تاکسی ها افزود: اگر فعالیت تاکسی ها بصورت منظم نظارت شود تا این خدمات دهی گردشی باشد و بموقع سرویس دهی کند رضایت شهروندان این منطقه جلب می شود.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: نبود بانک در این منطقه با احداثپست بانک حل خواهد شد زیرا با پیگیری های بعمل آمده با بانکهای مختلف اعم از ملی، تجارت، مسکن و غیره به آسانی برای احداثشعبه و بانک رغبت نمی کنند زیرا از نظر آنها این امر زیان ده است.

محمدی از اهالی شهر ارطه خواست تا در عقب نشینی و اجرای طرح هادی به شهردار کمک کنند زیرا شهری است که هنوز طرح هادی آن مصوب نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز