خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

۳کمپ ترک اعتیاد مخصوص بانوان در مازندران فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۲۶

با هماهنگی این شورا همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر یک تن مواد مخدر مازندران غیردارویی که از چند ماه گذشته تاکنون در شهرهای مختلف مازندران کشف و ضبط شده به آتش کشیده شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران از فعالیت ۳کمپ ترک اعتیاد مخصوص بانوان در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل: علیرضا مرادی صبح امروز در آئین امحاء یک تن انواع مواد مخدر مازندران در جنب پل معلق این شهرستان از شهادت ۳ هزار و ۷۵۰ شهید در کشورمان برای مبارزه با مواد مخدر و عوامل واردکننده و توزیع آن بیان و یادآور شد: کلیه دستگاه‌های قضایی و امنیتی نیروی انتظامی در هر گوشه‌ از مرزهای ایران برای برقراری نظم و امنیت مردم تلاش دارند.

وی ضمن قدردانی از شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آمل این شهرستان را یکی از شوراهای عملیاتی و برتر در راه مبارزه با مواد مخدر در استان مطرح کرد و گفت: با هماهنگی این شورا همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر یک تن مواد مخدر مازندران غیردارویی که از چند ماه گذشته تاکنون در شهرهای مختلف مازندران کشف و ضبط شده به آتش کشیده شد.

مرادی با اعلام اینکه کارگاه آموزش توانمندسازی بهبودیافتگان از بند مواد مخدر در آمل برگزار می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه امروزه مواد مخدر سنتی تبدیل به مواد مخدر صنعتی شد هرچند در گذشته مواد مخدر تواسط افراد مرفه جامعه مصرف می‌شد ولی متاسفانه امروزه این مواد در تمام سطوح و اقشار مختلف به ویژه بین نوجوانان و جوانان رواج یافته است.

سن مصرف مواد مخدر در جامعه کاهش می‌یابد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران با تاکید اینکه سن مصرف مواد مخدر در جامعه کاهش می‌یابد، گفت: این کاهش سن به گونه‌ای بوده که مصرف مواد مخدر را در بین جوانان مدارس و دانشگاه‌ها شاهد هستیم.

مرادی با ابراز اینکه در مازندران سه کمپ ترک اعتیاد مخصوص بانوان داریم، اذعان داشت: روی‌آوری بانوان جامعه به سمت مواد مخدر نسبت به گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی تاکید داشت: با توجه به عزم ملی و اقتدار جهادی در در هشت سال دفاع مقدس در مقابله با اجانب و استکبارگران و شکست آنها باید در بحثمبارزه با مواد مخدر نیز با عزم ملی وارد عمل شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز