خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران:

تاکنون ۵۸ درصد دانش آموزان مازندرانی ثبت نام الکترونیکی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۱۱

تاکنون تنکابن با ۶۵ درصد، چالوس با ۷۱ درصد، گلوگاه با ۹۱ درصد و دودانگه با ۹۷ درصد، در محورهای چهارگانه استان بیشترین ثبت نام الکترونیکی را داشتند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران گفت: تاکنون تنکابن با ۶۵ درصد، چالوس با ۷۱ درصد، گلوگاه با ۹۱ درصد و دودانگه با ۹۷ درصد، در محورهای چهارگانه استان بیشترین ثبت نام الکترونیکی را داشتند.

به گزارش ایلنا از ساری؛ نقی شادمان با اعلام اینکه از ۴۶۴ هزار دانش آموز استان مازندران تاکنون ۲۶۵ هزار و ۲۹۴ دانش اموز در مدارس دولتی استان ثبت نام الکترونیکی شدند، اظهار داشت: ۵۸ درصد دانش آموزان مازندرانی در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم ثبت نام شدند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: تاکنون تنکابن با ۶۵ درصد، چالوس با ۷۱ درصد، گلوگاه با ۹۱ درصد و دودانگه با ۹۷ درصد، در محورهای چهارگانه استان بیشترین ثبت نام الکترونیکی را داشتند.

وی تصریح کرد: از زمان شروع ثبت نام تا کنون بیش از ۹۵۰ بازدید توسط همکاران ستادی و ادارات تابعه از مدارس و ستادهای ثبت نام انجام شد که نسبت به سال های اخیر از مشکلات کمتری از سوی خانواده ها در امر ثبت نام گزارش شد.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: دریافت شهریه فقط در مدارس خاص، غیر دولتی است و طبق دستورالعمل وزارتخانه مدارس دولتی موظف به اخذ هزینه بیمه و کتاب هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز