خبرگزاری کار ایران

در آستانه شروع فصل تابستان و افزایش سفرها:

اقدامات ایمن سازی محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۳۵

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان مازندران از اقدامات ویژة این اداره کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در فصل تابستان به منظور افزایش تأمین ایمنی محورها برای مسافرین تابستانی به استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس لطف الله عباسی ضمن اعلام این مطلب گفت: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد می باشد.

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و عنوان نمود: این اداره کل با شرو ع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی می باشد.

عباسی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

گفتنی است مرکز اطلاعات راههای مازندران نیز با دو شماره ۱۴۱(گویا) و ۲۲۲۲۳۲۰-۰۱۵۱ پاسخگوی همه مسافران عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای این استان می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز