خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد:

برگزاری طرح هجرت در ۴۷۳ واحد آموزشی آمل

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۲۴

این طرح بزرگ می‌تواند یکی از بهترین بسترها برای حضور فعالانه دانش‌آموزان بسیجی در عرصه سازندگی باشد و دانش‌آموزان را بیش از گذشته به کار و تلاش تشویق کند.

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: طرح هجرت امسال طی سه مرحله در ۴۷۳ مدرسه و واحد آموزشی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، حمید محمدنسب با اشاره به برگزاری طرح هجرت در تابستان امسال بیان داشت: این طرح بزرگ می‌تواند یکی از بهترین بسترها برای حضور فعالانه دانش‌آموزان بسیجی در عرصه سازندگی باشد و دانش‌آموزان را بیش از گذشته به کار و تلاش تشویق کند.

وی با اعلام این که این اردو از یک‌شنبه ۲۵ خرداد ماه با پایان یافتن سال تحصیلی دانش‌آموزان کار را به طور رسمی آغاز می‌کند، اذعان داشت: طرح هجرت در سال ۹۳ از فردا با حضور مسئولان در مدرسه فنی و حرفه‌ای چهل شهید فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد که براساس منویات مقام عظمای ولایت با همکاری سپاه و بسیج سازندگی دنبال می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل با تاکید اینکه این طرح مهم‌ترین طرح جهادی در بهبود فضاهای آموزشی است، تصریح کرد: علاوه بر بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، مشارکت دانش‌آموزان در تعمیر و بهسازی مدارس از دیگر اهداف ما بوده تا در آن شاهد افزایش درک متقابل فی‌مابین مدیران مدارس و دانش‌آموزان باشیم.

این مسئول با ابراز اینکه سال گذشته ۸۰۰ دانش‌آموز پسر و ۴۰۰ دانش‌آموز دختر کار تعمیر و بهسازی را در سطح ۵۰ مدرسه انجام دادند، یادآور شد: امسال این طرح با شعار «هر مدرسه یک پایگاه، هر دانش‌آموز یک مهارت» دنبال می‌شود.

محمدنسب با تاکید اینکه می‌خواهیم طرح هجرت را در سطح همه مدارس دولتی و غیردولتی این شهرستان با هدف زیباسازی و بهسازی فضاهای آموزشی اجرایی کنیم، گفت: این طرح امسال در آمل طی سه مرحله پیگیری شده و سعی داریم در هر مرحله حدود ۵۰ مدرسه بهسازی شود.

به گفته مدیر آموزش و پرورش آمل، طرح هجرت سال ۹۳ این شهرستان در ۴۷۳ مدرسه و واحد آموزشی برگزار می‌شود.

محمدنسب متذکر شد: دانش‌آموزان در طرح هجرت محوطه‌سازی، گل‌کاری، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و سالن‌ها، دیوارنویسی، مرمت نمازخانه و سرویس بهداشتی، تعمیر میز و صندلی، سیم‌کشی ساختمان، کاشی و موزائیک‌کاری مدارس و فضاهای آموزشی را انجام می‌دهند که طی سال‌های گذشته این طرح توانسته عملکرد خوبی را از سوی دانش‌آموزان از خود برجای بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز