خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل خبر داد:

اختصاص وام کارگشایی به ۱۲۱ مددجوی کمیته امداد امام خمینی آمل

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۳۰

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل از اختصاص وام کارگشایی به ۱۲۱ مددجوی کمیته امداد امام خمینی آمل خبر داد.

مدیر کمیته امداد آمل گفت: ۱۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد طی دو ماه ابتدایی سال ۹۳، یک میلیارد ریال وام کارگشایی دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور بیان داشت: اختصاص وام کارگشایی و وام‌های دیگر از سوی کمیته امداد به نیازمندان زیر پوشش برای رفع مشکل خانواده‌ها و ایجاد توانمندی افراد در بخش‌های متعدد است.

وی با اعلام اینکه این نهاد علاوه بر اختصاص وام در زمینه فرهنگی، دینی و مذهبی، اجتماعی، دانش‌آموزی و دانشجویی، اشتغال، ازدواج، کمک هزینه جهیزیه و مشاوره‌های مختلف آماده خدمات‌رسانی به نیازمندان است، بیان داشت: در بخش اعطای وام کارگشایی به نیازمندان در سال جدید هم اقدامات مطلوبی انجام شده است.

علیپور خاطرنشان کرد: ۱۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد طی دو ماه ابتدایی سال ۹۳ وام کارگشایی دریافت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل، مبلغ اختصاص یافته به این بخش را یک میلیارد ریال عنوان کرد.

علیپور درباره اختصاص تسهیلات و اعتبار اشتغال در دو ماه گذشته به مددجویان آملی اذعان داشت: طی این مدت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و اعتبار اشتغال با اجرای ۳۴ طرح به مددجویان اختصاص داده شد.

به گفته علیپور، اعتبارات لازم برای چهار طرح در این بین از محل اعتبارات امداد بوده و ۳۰ طرح نیز از محل تسهیلات بانکی و وام اشتغال استفاده کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز