خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

فعالیت خیرین مدرسه ساز زیبا و ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۱۵

کاری که درمجموعه آموزش و پرورش انجام می شود ستودنی است و از آن ارجح تر و زیبنده تر فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز است.

فرماندار قائم شهر گفت: کاری که درمجموعه آموزش و پرورش انجام می شود ستودنی است و از آن ارجح تر و زیبنده تر فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " با بیان اینکه فعالیت خیرین مدرسه ساز زیبا و ستودنی است افزود: این عزیزان باید برای سایر شهروندان که از تمکن مالی خوبی برخوردارند الگو باشند

وی ادامه داد: ما بعنوان مدیران دستگاهای اجرایی در دولت موظفیم که در وقت خاص در محل کار حاضر و در وقتی معین کار را به اتمام برسانیم اما این مجموعه با عشقی که به کار خود دارند بدون چشمداشت و طلب مزد از کسی کار می کنند و یقینا این بر اسای فهم ما چیزی جز عشق نیست و کار سنگینی است و جز حسنات محسوب می شود.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه در بحثخیرین ما باید بسراغ خیرین برویم و از این توان استفاده کنیم گفت: حمایت ما باعثدلگرمی بیشتر این عزیزان می شود.

محمدی دلیل اینکه سایر شهرها خیرمدرسه ساز بیشتری نسبت به قائم شهر دارد اذعان داشت: دلیل این موفقیت این است که آنها دست هم را گرفتند تا به این جایگاه رسیدند متاسفانه ما به فرهنگ زمین زدن بیشتر عادت داریم تا از زمین بلند کردن.

وی به عنوان مثال به قهرمانی ورزشکاران قائم شهری اشاره کرد و گفت: مجموعه مدالی که ورزشکاران ما بدست می آورند بیشتر از شهرهای دیگر است اما استفاده ما از امکانات کمتر است و باید تلاش کنیم تا این قهرمانان الگوی سایر جوانان شوند.

محمدی ادامه داد: اگر دیگران را تشویق کنیم که این تعداد خیر مدرسه ساز را الگو قرار دهند خیلی پیش می افتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر اظهار داشت: متاسفانه ما بعنوان دولت به تعهد خودمان عمل نکردیم و اگر به توافقمان با خیرین عمل کنیم انها هم کارها را زودتر به سرانجام می رسانند.

وی تاکید کرد: باید همه آنهایی که توان ساخت مدرسه را دارند نه هر نفر یک مدرسه بلکه حتی ده نفری با مشارکت هم یک مدرسه را بسازند شناسایی و دعوت شوند

فرماندار قائمشهر افزود: به همت خیرین مدرسه ساز که در حق شهر محبت می کنند افراد را شناسایی و اسامی را اعلام کنند تا این فرهنگ حسنه نهادینه شود زیرا ما به دلیل قدمت شهر بیشترین مدارس فرسوده را داریم و بیشترین مدرسه تخریبی از آن ماست.

محمدی با بیان اینکه ما در قائم شهر بزرگانی چون نوشیروانی زیاد داریم و باید شناسایی شوند و بجای اینکه آنها را دلگیر نماییم با حمایت از این عزیزان باعثدلگرمیشان شویم

وی تقدیر و تجلیل از خیرین را در مقابل حرکت خداپسندانه آنان هیچ دانست و ادامه داد: این عزیزان با عشق قدم بر می دارند و راضی به دیده شدن نیستند و برای رضای کار خود انجام می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز