خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی در ساری تاکید کرد:

ایجاد یک فدراسیون ورزشی در خورشان کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۸۷

درصددهستیم یک فدراسیون کارگری در شان کارگران ایرانی ایجادکنیم تا بتوانیم هم درحوزه قهرمانی وهم در حوزه عمومی با حمایت دولت و مجلس به ورزش کارگری هویت ببخشیم.

قائم مقام وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: صنایع چوب وکاغذ در صنعت مشکلات خاص خودش را دارد ولی این مجموعه، مجموعه موفق وپر برکتی است که امیدداریم خط سوم این شرکت بزودی به بهره برداری برسد و در اصرع وقت قرار داد هایش منعقد بگردد و تولیدات این شرکت به دو برابر ارتقا پیدا نماید.

به گزارش ایلنا از ساری، ابوالحسین فیروزآبادی در مراسم افتتاح وبهره برداری مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران افزود: انصافا جا دارد از مدیریت و کارکنان شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران که یکی از واحدهای موفق صنعتی درکشورمیباشند وعلیرغم همه مشکلات به بهره وری و توفیقاتی نائل آمده اند تشکرکنم.

وی با اشاره به ورزش کارگری در سالهای گذشته تا حدودی به ورزش کارگری در کشورتوجه شده بود و هم اکنون ۲۸۰ مرکز کارگری دولتی در کشور به کارگران به ارائه خدمات می پردازد.

فیروزآبادی تصریح کرد: در بخش خصوصی هم بسان این شرکت، شرکت هایی درسطح کشوروجوددارد که از سرمایه های خود به ساخت اینگونه مجتمع ها پرداخته اند.

قائم مقام وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی با ابراز تاسف از اینکه تا کنون فدراسیون کارگری نداشته ایم گفت: درصددهستیم یک فدراسیون کارگری در شان کارگران ایرانی ایجادکنیم تا بتوانیم هم درحوزه قهرمانی وهم در حوزه عمومی با حمایت دولت و مجلس به ورزش کارگری هویت ببخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز