خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

جوانان از فرهنگ اسلامی پیروی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۴۷

اگر جوانان کشور بخواهند به مشکلاتی که در دنیا غرب در حوزه جوانان وجود دارد مبتلا نشوند، باید از فرهنگ اسلامی تاسی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اگر جوانان کشور بخواهند به مشکلاتی که در دنیا غرب در حوزه جوانان وجود دارد مبتلا نشوند، باید از فرهنگ اسلامی تاسی کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم تجلیل از جوانان نخبه استان مازندران در استانداری اظهار داشت: ایران اسلامی از فرهنگ بسیار غنی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای فاقد فرهنگ و بدون ریشه تلاش دارند که برای خود الگو و سمبل درست کنند و با الگو و سمبل‌های ساختگی سعی در ارائه فرهنگ بدون ریشه خویش هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به فرهنگ غنی اسلامی و ایران کشورمان گفت: از فرهنگ مناسب کشور برای تبلیغ اسلام و حفظ جوانان وطن باید نهایت استفاده برده شود.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی الگویی به نام عاشورا دارد که این الگوهای ناب تنها مختص به مسلمانان و شیعیان است.

یونسی با اشاره به اقدامات امام(ره) برای ترویج این فرهنگ در کشور خاطرنشان کرد: امام خمینی روح آزادی خواهی نشات گرفته از ارزش اسلامی را در کشور ساری و جاری کرد و این شیوه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در کشور تداوم می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: اگر جوانان کشور بخواهند به مشکلاتی که در دنیا غرب در حوزه جوانان وجود دارد مبتلا نشوند، باید از فرهنگ اسلامی تاسی کنند.

معاون سیاسی امنیتی مازندران با اشاره به هجمه‌های متعددی که توسط دشمنان علیه جوانان ایران می‌شود، گفت: جوانان کشور با وجود هجمه‌های متعدد در دام دشمن گرفتار نشدند.

وی اضافه کرد: شبیخون فرهنگی به نام تهاجم همه جانبه بر ضد کشور ما وجود دارد و در طول تاریخ انقلاب مردم کشور ما ثابت کردند که برای حفظ و حراست از کیان انقلاب از وجود جوانان بهره ‌گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز