خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۵ درصدی قیمت سیمان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۰۶

قیمت سیمان نسبت به ماه قبل ۱۴ درصد کاهش و همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشت.

قیمت سیمان در استان در دو ماهه اخیر، ۱۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین اصغرزاده در دومین جلسه کمیسیون تنظیم بازار مازندران در ساختمان استانداری با بیان این مطب اظهار داشت: در دو ماهه امسال، ۶۵ هزار بنگاه اقتصادی مازندران مورد بازرسی قرار گرفتند که در این ارتباط ۴۴ هزار فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: در بازرسی از ۳۲۵ واحد عرضه سیمان، ۱۳۵ واحد عرضه کننده متخلف این محصول شناسایی، که پرونده تخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاح داده شد.

حسین اصغرزاده تصریح کرد: در این مدت با انجام بیش از یازده هزار و ۴۹۰ مورد بازرسی کشف کالای قاچاق ۱۳۵ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف شد و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اصغرزاده از آغاز طرح نظارتی دریا از ۲۰ خرداد تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی در ماه مبارک رمضان نیز از ابتدای تیرماه تا پایان ایام ماه مبارک رمضان در استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: قیمت سیمان نسبت به ماه قبل ۱۴ درصد کاهش و همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشت.

اصغرزاده از کاهش پنج درصدی انواع آهن آلات در استان خبر داد و گفت: انواع میله گرد نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه، قیمت محصول سیب زمینی نسبت به ماه قبل ۳۲ درصد کاهش داشت، افزود: قیمت مرغ گرم نیز در بازارهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: قیمت تخم مرغ نسبت به اردبیهشت امسال سه درصد کاهش یافته که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

اصغرزاده از کاهش ۲۰ درصدی محصول سبوس گندم در بازار خبر داد و افزود: قیمت کنجاله سویا نیز هشت درصد کاهش داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز