خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد درآمد استان مازندران خبرداد:

رشد ۲۷.۲ درصدی وصول درآمدهای عمومی مازندران در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۴۷

طی دو ماهه سال جاری ۱۱۶ میلیارد تومان درآمدهای عمومی دراستان مازندران وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد۲۷.۲ درصدی برخورداربوده است.

دبیر ستاد درآمد استان مازندران گفت: طی دو ماهه سالجاری ۱۱۶ میلیارد تومان درآمدهای عمومی دراستان مازندران وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد۲۷.۲ درصدی برخورداربوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی ودارایی مازندران، قاسم پیشه، دبیر ستاد درآمداستان اظهارداشت: مصوب درآمدهای عمومی استان درسال۱۳۹۳ مبلغ ۹۰۶۸۹۹۷میلیون ریال است که ۷۸۰۸۸۶۳ میلیون ریال آن درآمدهای مالیاتی ومبلغ ۱۲۶۰۱۳۴میلیون ریال سایردرآمدها را شامل می شود.

وی اظهارداشت: عملکرددرآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مالیاتی(مستقیم وغیرمستقیم) وسایردرآمدها طی دو ماهه سالجاری مبلغی حدود۱۱۶ میلیاردتومان بوده که نسبت به دو دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۳ معادل ۷۶.۷ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۲۷.۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران اظهار داشت: وصولی درآمدهای مالیاتی استان اعم از مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم در دو ماهه سال جاری به مبلغ ۹۵ میلیاردتومان رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۲۰.۲ درصد افزایش داشته و نسبت به دو دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۳ به میزان ۷۲.۸ درصد تحقق پیدا کرده است.

قاسم پیشه اعلام کرد: طی دوماهه سال جاری، مبلغ ۲۱ میلیاردتومان سایردرآمدها در استان مازندران وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۲.۶ درصدی را نشان می دهد و نسبت به دو دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۳ به میزان ۱۰۰.۵ درصد تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز