خبرگزاری کار ایران

فرستاده ویژه رئیس جمهور از منطقه کلیجانرستاق شهرستان ساری بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۵۷

دکتر محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری که با دستور دکتر حسن روحانی عازم مناطق سیل زده مازندران شد از منطقه کلیجانرستاق شهرستان ساری بازدید کرد.

صبح امروز جمعه دکتر محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری که با دستور دکتر حسن روحانی عازم مناطق سیل زده مازندران شد از منطقه کلیجانرستاق شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش ایلنا در این بازدید که ربیع فلاح استاندار مازندران، محمد دادمادی نماینده مردم ساری و میاندرود و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری را همراهی میکردند با توضیحات خود میزان خسارات مردم منطقه را برای وی تشریح نمودند.

قابل ذکر است: در حادثه آبگرفتگی اخیر بیش از هفت هزار هکتار از شالیزارها و باغات مرکبات حاشیه تجن، هزار و ۷۰۰ مسکن شهری، ۱۰۰ مسکن روستایی در ۳۰ روستای بخش مرکزی دچار آسیب شدند، همچنین این حادثه به ۱۰ روستای بخش کلیجانرستاق و ۲۵ روستای بخش چهار دانگه نیز آسیب زد.

همچنین درپی سیل روز گذشته در بهشهر ۱۵۵ خانه مسکونی در شهرستان دچار آبگرفتگی و آسیب شد که در این رابطه ۱۰ میلیارد ریال خسارت به منازل مسکونی وارد شده است، در بخش کشاورزی نیز آبگرفتگی در اراضی زراعی، گندم و جو و شالیزار، باغات، تخریب جاده بین مزارع و پل و انهار داشته ایم که حدود ۱۸ میلیارد ریال خسارت در این بخش ایجاد شده است.

این حادثه در شهرستانهای سوادکوه، گلوگاه، بهشهر، میاندرود نیز خسارت برجای گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز