خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار دانش آموز مازندرانی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۸۲

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام بیش از ۲۸ هزار دانش آموز مازندرانی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خبر داد.

۲۸ هزار و ۲۶۰ دانش آموز مازندرانی متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره‌های اول و دوم متوسطه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ استان هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، اسفندیار نظری گفت: ۲۸ هزار و ۲۶۰ دانش آموز مازندرانی متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره‌های اول و دوم متوسطه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ استان هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: بر این اساس تعداد ۱۶ هزار و ۹۷۲ نفر متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره اول متوسطه و ۱۱ هزار و ۲۸۸ نفر متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی هستند.

وی افزود: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۹ صبح روز جمعه ۳۰/۳ / ۹۳ همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

نظری با بیان اینکه پذیرفته شدگان در صورت تمایل به ادامه تحصیل در این مدارس جهت ثبت نام به مراکز مورد نظر مراجعه خواهند کرد، خاطر نشان کرد: از مجموع ۲۸۲۶۰ نفر متقاضی، ۳۲/۱۹ درصد دانش آموزان جذب مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ استان خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز