خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

اتمام عملیات حفاری تونل آبشار در محور هراز

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۱۱

محور هراز به عنوان مهمترین محور ارتباطی استان با مرکز کشور همواره یکی از پر تردد ترین محورهای ارتباطی مازندران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام عملیات حفاری تونل آبشار واقع در محور هراز خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد، محور هراز را به عنوان مهم‌ترین محور ارتباطی استان با مرکز کشور همواره یکی از پر تردد‌ترین محورهای ارتباطی مازندران دانست و اظهار داشت: از این رو عملیات تعریض و چهارخطه کردن این محور در دستور اداره کل راه و شهرسازی مازندران قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به مطالعات صورت گرفته و کوهستانی بودن منطقه، برای انجام عملیات تعریض و ارتقاء محور نیاز به احداثتونل بوده است گفت: در حال حاضر احداثبیش از ۱۹ دستگاه تونل به طول۱۲ هزار و ۷۳۵ متر در دست اجراست.

اسد به اتمام عملیات حفاری و باز شدن تونل شماره ۱۹ در این محور(تونل آبشار) گفت: عملیات حفاری تونل مذکور به طول ۹۷۹ متر طی ۷ ماه کار مداوم و طاقت فرسا به اجرا در آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خواستار عزم ملی و مدیریت جهادی برای اتمام پروژه‌های راهسازی در استان شد و گفت: ان شاء الله با همت و تلاش همه مهندسین و مسولین ذیربط در صدد هستیم عملیات تعریض و چهارخطه محور هراز به اتمام برسد.

وی با تاکید ویژه مقام عالی وزارت در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محورهای استان خاطر نشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست و امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

اسد تصریح کرد: با توجه به حضور مهندسان متعهد و کار آزموده در محل پروژه‌ها، امیدواریم در سال جاری شاهد بهره برداری نهایی از پروژه‌های مذکور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز