خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در شورای صیانت از حقوق بیت المال استان:

با ساخت و سازهای غیر مجاز ساحلی برخورد جدی صورت خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۵۶

باید در صیانت از حقوق بیت المال از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس که با تقدیم جان خود از ناموس و کیان ایران اسلامی حراست کردند، پیروی نمود.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در شورای صیانت از حقوق بیت المال استان، ضمن گرامی داشت سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، بیان داشت: باید در صیانت از حقوق بیت المال از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس که با تقدیم جان خود از ناموس و کیان ایران اسلامی حراست کردند، پیروی نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، فلاح با اشاره به این که مازندران در برخورداری از منابع طبیعی و اراضی مستعد، در کشور نادر است، خاطر نشان ساخت: باید با هرگونه تصرف و بهره گیری غیر مجاز از این اراضی با شدت برخورد شود.

استاندار، با بیان این که باید در اجرای احکام صادر شده در خصوص تغییر کاربری اراضی، نهایت جدیت و سرعت عمل به خرج داده شود، افزود: موارد و دلایل عدم توفیق در اجرای احکام، بررسی و راهبردهای اصولی برای مبارزه با تخلفات در این راستا ارایه و بکارگیری شود.

مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: موارد ارایه خدمات زیر بنایی به ساخت و سازهای غیر مجاز احصا و در آینده از ارایه هرگونه خدمات یاد شده به این گونه ساخت و سازها ممانعت گردد.

وی با تاکید بر این که در سال ۹۳ با همت کمیته تصویب، ۳۲۰ طرح هادی باید در روستاهای مازندران اجرا شود، گفت: بنده شخصا از فعالیت این کمیته حمایت و پشتیبانی خواهم نمود.

استاندار به قانون مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی اشاره کرد و خبر داد: از هفته های آینده ضمن بازدید سراسری دریایی، از سواحل شرق تا غرب مازندران، با تشکیل جلسه ای، به طور جدی در خصوص نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز ساحلی و تجاوزهای احتمالی به حریم سواحل اقدام خواهیم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز