خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

آغاز ثبت نام نهمین جشنواره تعاونی‌های بر‌تر استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۴۴

نقش تعاونی‌ها با توجه به ویژگی‌های خاص اقتصادی و فرهنگی بسیار پررنگ بوده و امید داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون و با عنایت به شرایط اقتصاد مقاومتی، امسال بتوانیم بیش از گذشته شاهد اتکای اقتصاد کشور بر این بخش مردمی باشیم.

علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت نام نهمین جشنواره کارآفرینان بر‌تر استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی در این باره گفت: نامگذاری سال ۹۳ با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، بدون شک با تمرکز هرچه بیشتر مسئولان و مشارکت وسیع مردمی با سرعت بیشتری تحقق خواهد یافت.

بابایی کارنامی افزود: نقش تعاونی‌ها با توجه به ویژگی‌های خاص اقتصادی و فرهنگی بسیار پررنگ بوده و امید داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون و با عنایت به شرایط اقتصاد مقاومتی، امسال بتوانیم بیش از گذشته شاهد اتکای اقتصاد کشور بر این بخش مردمی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تفکر و شیوه تعاونی علاوه بر داشتن آثار اقتصادی، دارای آثار مثبت فرهنگی و اجتماعی نیز هست گفت: این مهم در شرایط اقتصاد مقاومتی که برکاهش وابستگی‌ها متکی بوده و تأکید بر مزیت‌های تولید داخل و تلاش برای خوداتکایی است نمود بسزایی خواهد داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به استقبال بی‌نظیر تعاونی‌ها در جشنواره هشتم افزود: ثبت نام نهمین جشنواره تعاونی‌های بر‌تر نیز آغاز گردیده و تا دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و این اداره کل از تعاونی‌ها می‌خواهد با همت و تلاش خود برای مشارکت همه جانبه در این جشنواره با شکوه به ترویج، توسعه و اعتلای فرهنگ تعاون کمک کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اشاعه دیدگاه‌های نوین در توسعه بخش تعاون، ترویج فرهنگ تعاون در میان اقشار مختلف، توجه به نقش محوری نیروی انسانی در توسعه و شکوفایی بخش تعاون با رویکرد عدالت محور، افزایش مشارکت تعاونی‌ها در حل مشکلات بخش تعاون در قالب تقویت تعاونی‌های فرابخشی و یکپارچه سازی آن‌ها و تشویق و ترغیب گروه‌های موفق و الگوسازی نمونه‌ها، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره بزرگ می‌باشد.

گفتنی است: تعاونی‌ها می‌توانند برای ثبت نام در این جشنواره به سایت www. taavonibartar. ir مراجعه و به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است: جشنواره تعاونی‌های بر‌تر هر ساله در شهریور ماه و همزمان با هفته تعاون برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز