خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

پروژه‌های زیر ساختی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیازمند ۲۱۲میلیارد تومان اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۰۷

هزینه‌های جاری و نگهداری شهرک‌ها در استان کمتر از احداثدو شهرک در استان نیست و بایستی در این خصوص تجدید رفتار نمود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: استان مازندران دارای شرایطی متمایز با سایر استان‌ها در کشوردارد وعقب ماندگی درصنعت طی دودهه گذشته کاملا مشهود و هویدا است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی دربازدید و نشست سید محمد علی سید ابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با واحدهای تولیدی شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، با تشریح و ضعیت شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهارکرد: دراستان مازندران بدلیل اینکه مهم‌ترین عامل محدود کننده زمین بوده است فعالیت شهرک صنعتی درسال هفتاد آغاز گردید، لذا مازندران ازنظر زمانی وفرصتهای سرمایه گذاری نیزقریب دو دهه از استانهای دیگر کشور عقب مانده است.

وی افزود: درحال حاضر ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی فعال با زمین صنعتی ۱۹۰۰هکتار می‌باشد که باعثگردیده است که متوسط هر شهرک زیر ۶۰ هکتار باشد.

موسوی با اشاره به اینکه همین امر موجب گردیده که هزینه نگهداری بالا برود بلکه در بخش فاز عملیاتی شاهد کاهش رشد باشیم گفت: هزینه‌های جاری و نگهداری شهرک‌ها در استان کمتر از احداثدو شهرک در استان نیست و بایستی در این خصوص تجدید رفتار نمود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: در مازندران برای پروژه‌های زیر ساختی شرکت شهرک‌های صنعتی نیازمند ۲۱۲میلیارد تومان اعتبار است که امید داریم در دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات خوب در حوزه صنعت مازندران و همچنین ساخت پروژه‌های زیر بنایی و ریشه ایی باشیم.

موسوی با اشاره به برخی انحراف سرمایه‌گذاری که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اتفاق افتاد گفت: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از انحراف این واحد‌ها در دستور کار قرار دارد و درصورت رفع این مشکل شاهد توسعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: درحال حاضر شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری با وسعت ۱۲۰ هکتار دارای ۲۱۷ قرارداد با سرمایه گذاران بوده که تعداد ۱۴۰ واحد تولیدی درحال بهره برداری هستند.

گفتنی است در این نشست که با حضور شجاعی نماینده مردم ساری و می‌اندرود در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قاسمی امام جمعه موقت مرکز استان، واحدی فرماندار ساری، موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و صاحبان صنایع برگزار شد تعدادی از مدیران واحد‌ها و شرکت‌های مستقردر شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز