خبرگزاری کار ایران

با مشارکت دولت و روستاییان صورت می‌گیرد:

آسفالت ۴۷۸ کیلومتر راه روستایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۵۵

مسؤل راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان با مشارکت دولت و مردم خبر داد.

مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این استان با مشارکت دولت و مردم خبر داد و گفت: در سال جاری ۴۷۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بهسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، سهراب طور با بیان این خبر افزود: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فراورده‌های کشاورزی، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلیترین دغدغه‌های ذهنی مسئولین محترم استان و این اداره کل می‌باشد.

وی تصریح نمود: این اداره کل در سال گذشته، با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور کار خود قرار داده، تاجایی که بر اساس ارزیابی صورت گرفته استان بر‌تر در سطح کشور گردید.

طور یادآور شد: از این رو در سال جاری نیز این مهم با جدیت و تلاشی مضاعف با اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ۴۷۸کیلومتر در حال پیگیری است.

این مسؤل از اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی برای اجرای عملیات مذکور اشاره و خاطر نشان ساخت: اعتبار یاد شده به غیر دیگر اعتبارات معمول بوده که در بخش راه‌های روستایی هزینه می‌گردد.

طور اظهار داشت: در طی دو ماه گذشته بیش از ۶۰ کیلومتر از راههای روستایی استان بهسازی و آسفالت شده که تاکنون مشارکت مردمی روستاییان در شهرستان بابلسر بالا‌ترین سهم را نسبت به دیگر شهرهای استان دارا است.

گفتنی است در مشارکت مردمی(سال ۹۳) هزینه تهیه و تامین قیر توسط دولت و هزینه اجرای عملیات آسفالت توسط مردم پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز