خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

نظام رتبه بندی معلمان طرح بسیار خوبی است / شأن و منزلت معلمی باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۸۲

طرح نظام رتبه بندی معلمان در مجلس مطرح گردید که امیدواریم این طرح مجددا در صحن علنی مجلس مطرح کنیم و آن را به تصویب برسانیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع همکاران دبیرستان کوثر چمستان گفت: طرح نظام رتبه بندی معلمان در مجلس مطرح شد که امیدواریم این طرح مجددا در صحن علنی مجلس مطرح کنیم و آن را به تصویب برسانیم.

به گزارش ایلنا از ساری، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع همکاران دبیرستان کوثر چمستان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم حاضر شد و از زحمات آن‌ها تقدیر کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ایام پاسداشت مقام معلم به همه معلمان، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات برخی معلمان در پاسخ به سوالات آن‌ها اظهار داشت: طرح نظام رتبه بندی معلمان در مجلس مطرح گردید که امیدواریم این طرح مجددا در صحن علنی مجلس مطرح کنیم و آن را به تصویب برسانیم.

فیاضی تصریح کرد: اصل این طرح چیز بسیار خوبی است چون معلم کارمند نیست و باید مانند هیئت علمی دانشگاه باشد و شأن و منزلت معلمی باید حفظ شود تا معلمانی که مدارج علمی بالا‌تر را کسب می‌کنند از آموزش و پرورش خارج نشوند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به برخی مسائل و چالش‌ها در آموزش و پرورش، از جمله مشکلات مربوط به ساماندهی نیروی انسانی، مسائل و مشکلات اقتصادی، کمبود سرانه، بحثهیات امنایی کردن مدارس و راهکارهای مربوطه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم در سال ۹۳ به کمک دولت بتوانیم برخی از این تنگنا‌ها را رفع نماییم.

عبدالوحید فیاضی خاطر نشان کرد: من همیشه گفتم و می‌گویم من یک معلم هستم، و این جایگاه امروز خود را مرهون معلمی خود و شما معلمان گرامی می‌دانم، و با توجه به این، از هر تلاشی درباره سرنوشت کشور کوتاهی نخواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز