خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

آفت‌ شوراها عدم اشرافیت به قوانین است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۱۰

دهیاران و شوراها مسائل و مشکلات هر بخش یا روستا را مطرح می‌کنند و شهرداران موظف به رسیدگی و حل این مسائل هستند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه آفت‌های شورا عدم اشرافیت به قوانین و مقررات است، گفت: دهیاران و شورا‌ها مسائل و مشکلات هر بخش یا روستا را مطرح می‌کنند و شهرداران موظف به رسیدگی و حل این مسائل هستند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سیدکریم سجادی در همایش تجلیل از برگزیدگان شوراهای شهر و روستا بابلسر در سالن اجتماعات شهید باهنر شهرستان بابلسر به برگزاری جلسات شورا‌ها و بخشداران اشاره کرد و اظهار داشت: این جلسات در گذشته هم برگزار می‌شد اما هدفمند نبوده و در حال حاضر به صورت هدفمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات بخشداران به نمایندگی از دهیاران و شورا‌ها مسائل و مشکلات هر بخش یا روستا را مطرح می‌کنند و شهرداران موظف به رسیدگی و حل این مسائل می‌شوند، تصریح کرد: آفت‌های شورا‌ها عدم اشرافیت به قوانین و مقررات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با بیان اینکه در نوروز امسال اقدامات خوبی در پاکسازی سواحل، معابر و جداول حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها انجام شده است، بیان داشت: در نوروز امسال با مشکلاتی در بحثآب، برق، ترافیک و پارکینگ‌ها مواجه بودیم که امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده با چنین مشکلاتی در تابستان مواجه نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز