خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار:

کارگران، هدف نوک پیکان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۹۹

به دلیل حساسیت توجه به طبقه کارگر، واگذاری بخش درمان سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و درمان درست نیست.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار از پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس خبر داد و بیان داشت: بازنشستگان باید در این دوران امنیت فکری داشته باشند و نباید دغدغه معیشت، این آرامش را مختل کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان قائمشهر، سید هادی حسینی در همایش جامعه کارگر و بازنشسته استان مازندران در سالن ورزشی امام علی حبیبی قائمشهر با اشاره به نقش کلیدی کارگران در جامعه اظهار داشت: شما در سه سنگر جبهه، تولید و خانواده در تلاش بودید.

وی با بیان اینکه کارگران، هدف نوک پیکان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشت: بدخواهان برای ضربه زدن به نظام، جامعه کارگری را مورد هدف قرار دادند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی افزود: همواره فشار زیادی از سوی دشمن و بعضی از بی‌مبالاتی‌ها در داخل کشور به کارگران وارد شد.

وی با اشاره به مسئولیت وسیع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تاکید کرد: به دلیل حساسیت توجه به طبقه کارگر، واگذاری بخش درمان سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و درمان درست نیست.

حسینی برخورداری از تامین اجتماعی مناسب را حق کارگران دانست و تصریح کرد: اگر کشور ما بخواهد آزاد باشد، این قشر باید از لحاظ معیشتی و بیمه، شرایط مناسبی داشته باشند.

وی افزود: کارگر چیزی بیشتر از حق خود نمی‌خواهد و ما مکلف هستیم حق او را بپردازیم.

این مسئول از پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان داشت: بازنشستگان باید در این دوران امنیت فکری داشته باشند و نباید دغدغه معیشت، این آرامش را مختل کند.

وی خاطرنشان کرد: از محل اجرای فاز جدید هدفمندی یارانه‌ها، بودجه خوبی برای بیمه کشاورزی و کارگران ساختمانی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز