خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

گردشگری، نقطه تلاقی بین فرهنگ و اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۸۶

مازندران از نظر صنایع دستی و کالاهای سنتی یک استان توانمند و همچنین از نظر امنیتی جزء استان نخست در کشور است.

" ربیع فلاح جلودار " در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفر استان در سال ۹۳ با بیان اینکه مازندران با یکسری چالش در زمینه اقتصاد و فرهنگ مواجه است اظهار داشت: با تدارک کارگروههای مختلف می توان این مشکل را حل نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی ادامه داد: مازندران بعنوان یک استان گردشگر حائز اهمیت است و با توجه به گردشگر پذیر بودن استان باید زیرساخت ها و استعداد های طبیعی اعم از دریا، جنگل، جلگه و منابع طبیعی شناسایی و مدیریت شود.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر به نامگذاری سال جاری با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: گردشگری نقطه تلاقی بین فرهنگ و اقتصاد و بهترین فرصت برای از بین بردن معضل بیکاری در استان است.

وی با اعلام اینکه صنایع دستی مازندران می تواند موجب درآمدزدایی و ترویج فرهنگ استان باشد اظهار داشت: مازندران از نظر صنایع دستی و کالاهای سنتی یک استان توانمند و همچنین از نظر امنیتی جزء استان نخست در کشور است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه ۱۹ هزار تلفات انسانی جاده ای در ایام نوروز در کشور نشان ضعف زیرساختها و نا امن بودن جاده ها می باشد گفت: در مازندران هم ضعفهایی داریم که در این زمینه نیروی انتظامی و پلیس راهور باید بیشترتلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز