خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

مشکل آب شرب شهرهای گروه الف تنها از طریق سد البرز مرتفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۳۴

مشکل آب شرب شهرهای گروه الف مازندران شامل بابل، امیرکلا، بابلسر و فریدونکنار تنها از طریق سد البرز مرتفع می‌شود.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شرب شهرهای گروه الف مازندران شامل بابل، امیرکلا، بابلسر و فریدونکنار تنها از طریق سد البرز مرتفع می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری ناصری دردیدار با همکاران امور آب وفاضلاب منطقه بابل افزود: باید به مساله فاضلاب شهر بابل توجه بیشتری شود چرا که با جمع آوری بهداشتی فاضلاب، سلامت جامعه تضمین می‌شود.

وی بر ایجاد فرهنگ تولید، تولید مداری و خودکفایی درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی تاکید نمود و خاطر نشان ساخت درزمینه ایجاد فرهنگ مصرف باید عزم ملی داشته باشیم و همه افراد جامعه باید درجهت مصرف بهینه و جلوگیری از اسراف تلاش کنند.

ناصری در پایان برتکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورمشترکین تاکید نمود.

در ادامه مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بابل افزایش ظرفیت تامین آب را ازمشکلات اساسی خواند وگفت: با بهره گیری از تصفیه خانه اضطراری و آب سد البرز به میزان ۲۵۰ الی ۳۰۰ لیتر در ثانیه وافزایش ظرفیت استحصال چاه‌ها با استفاده ازمهندسی مجدد با دبی ۱۵۰ لیتر درثانیه می‌توان بخشی ازمشکلات آب شرب شهرهای گروه الف را حل نمود.

حمید رضا خدابخش‌پور برنامه‌های بخش فاضلاب را افزایش ظرفیت تلمبه خانه مرکزی میدان حمزه کلا، اتصال نقاط انفصال شبکه جهت افزایش جاری سازی و نصب انشعابات جدید درمحدوده شبکه اجرا شده وبهره گیری از سرمایه گذاری انجام شده در بخش فاضلاب عنوان نمود.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی شهرستان بابل با ۳۸ حلقه چاه با دبی ۱۴۰۹ لیتر درثانیه، یک واحد تصفیه خانه اضطراری با دبی ۱۲۰ لیتر درثانیه و ۱۴ باب مخزن به حجم ۶۲ هزار متر مکعب تامین می‌شود، یاد آور شد: این اموربا۱۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۸۵۶ کیلومتر شبکه توزیع مسولیت آبرسانی به ۷۰ هزار مشترک را بر عهده دارد.

خدابخش‌پور اضافه نمود: آب وفاضلاب بابل بااجرای۶ کیلومتر خط انتقال فاضلاب و ۱۸۲ کیلومتر شبکه جمع آوری به همراه ۲ واحد تلمبه خانه و یک واحد تصفیه خانه، مسولیت جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب ۹ هزار مشترک با تعداد ۲۰ هزار واحد را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز