خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

بزرگترین سرمایه واحدهای تولیدی داشتن مشتری وفادار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۷۱

صدای مشتری در قالب رعایت حقوق مصرف کنندگان باید شنیده شود. / شنیدن صدای مشتری منجر به مزیت رقابتی و مزیت استراتژیک می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: مشتری وفادار از ارکان اصلی بقای سازمان‌ها و واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران با بیان این مطلب در مراسم تقدیر از واحدهای بر‌تر و خدماتی حامی حقوق مصرف کنندگان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد اظهار داشت: صدای مشتری در قالب رعایت حقوق مصرف کنندگان باید شنیده شود.

وی افزود: امروزه بزرگ‌ترین سرمایه واحدهای صنعتی و تولیدی داشتن مشتری وفادار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه حتی کلیک‌هایی که مشتریان در طول روز در یک وب سایت انجام می‌دهند ردیابی می‌شود، گفت: از طریق تکنیک‌های داده کاوی داده‌های انبوه سلیقه مشتری استخراج می‌شود.

محمد‌پور تصریح کرد: شنیدن صدای مشتری منجر به مزیت رقابتی و مزیت استراتژیک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه به مصرف کننده ابزار رقابت است تصریح کرد: بیشترین هزینه در بنگاههای موفق اقتصادی بر مصرف کننده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین عامل رقابتی در تولید ورود رقبای جدید است افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده باید در جهت تقویت برند ملی در واحدهای تولیدی استان با مسئولان بازار همکاری کند.

محمد‌پور تصریح کرد: محصول ایرانی و توجه به آن به عنوان تولید ملی باید در صدر خواسته‌های بنگاه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تولید کننده موفق در جهت استیفای حقوق مصرف کننده فعالیت دارد گفت: حقوق مصرف کننده در واحدهای تولیدی استان باید بیشتر مورد توجه و رعایت قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز