خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر:

استقامت و ثبات در حوزه فرهنگی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۷۳

مقام معظم رهبری در مناسبتهای مختلف فرهنگ و مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار می دهند و از حوزه فرهنگی بعنوان امری خطیر نام می برند.

" بهنام طیبی " در جلسه علنی شورای اسلامی قائم شهر به وضعیت تجمع آب در زیر گذر افراقلم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل کشت برنج، آب از مزارع و دشت ها به سوی زیرگذر روانه شده و تجمع آب تا سقف ۵ متر مشکلاتی را بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، وی ادامه داد این معضل در بارندگی های شدید هم وجود داشت و یکی دوبار حریم توسط راه آهن بسته شد.

طیبی با اشاره به اینکه قبلا به شهردار منعکس شده بود از وی خواست در اسرع وقت نسبت به احداثکانال بغل زیر گذر و یا لوله گذاری اقدام کند تا با جمع آوری آبهای سطحی خطر جانی مردم منطقه را تهدید نکند.

وی به اجرایی شدن بعضی از مصوبات اشاره کرد و افزود: باید بیشتر در حوزه اجرا وارد شویم تا انگیزه برای ادامه کار داشته باشیم.

در ادامه علی غفوری با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد اظهار داشت: متاسفانه استقامت و ثبات در حوزه فرهنگی وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر ادامه داد: مقام معظم رهبری در مناسبتهای مختلف فرهنگ و مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار می دهد و از حوزه فرهنگی بعنوان امری خطیر نام می برد.

وی گفت: صبر کردن برای رسیدن به اهداف خوب است اما صبری که در حال حاضر وجود دارد توام با تنبلی است و صبری نتیجه بخش می باشد که با امید همراه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه با از بین رفتن هویت شهری ساختمان ها توان نگه داشتن تمدن و فرهنگ شهر ها را ندارند، افزود: باید کارگروه بسیار قوی زیر نظر شورا و کمیسیون فرهنگ تشکیل داده و از صاحبنظران کمک گرفت.

غفوری قرار دادن مانکن های عریان و نیمه عریان در مکان های عمومی توسط دستفروشان و گاها مغازه داران را از نظر شرعی و عرفی درست ندانست و گفت: این رفتارها باید به مسئولین ذیربط ارجاع داده و در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه نصف جمعیت شهری ما را بانوان تشکیل داده اند پیشنهاد داد: از خانم هایی که در شهرداری مشغول به کار هستند یک نفر بعنوان مشاور امور بانوان شهر معرفی گردد.

غفوری به شایعاتی مبنی بر انتقال نمایشگاه بین المللی از قائمشهر اشاره کرد و گفت: قائمشهر جز ۴ شهر بزرگ استان است و حق این را دارد که مکان دائمی نمایشگاهها در این شهرستان باشد بنابراین نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی باید از حق مردم این شهر در این مورد دفاع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز