خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قائم شهر:

فرزندان شهدا میراثداران نظام و مشاورین امین انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۷۲

تفاوتی بین امروز و سالهای دفاع مقدس وجود ندارد و فرزندان همانند پدرانشان سکاندار پست های مدیریتی و مهم جامعه شدند و در سنگری دیگر فعالیت می کنند.

" مهدی محمدی " فرماندار قائمشهر در مراسم تجلیل از یادگاران شهدا که در ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار شد با بیان اینکه تجلیل از یادگاران شهدا کار خوب و پسندیده ای است، افزود: برگزاری جلسات با فرزندان شاهد باید بصورت مستمر برگزار شود زیرا این عزیزان میراثداران نظام و مشاورین امین انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، وی ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان شاهد یادآوری رشادتها و از خودگذشتگی عزیزانی است که زمانی برای حراست از دین و این آب و خاک جان خود را در طبق اخلاص نهادند و راهی جبهه های حق علی باطل شدند.

فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه این مراسم بهانه ای است برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، اظهار داشت: تفاوتی بین امروز و سالهای دفاع مقدس وجود ندارد و فرزندان همان پدرانشان سکاندار پست های مدیریتی و مهم جامعه شدند و در سنگری دیگر فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه اختلاف در نگاه مدیریتی باید کنار گذاشته شود، ادامه داد: محول کردن ماموریت های سنگین و مهم به فرزندان شاهد باعثاحساس مسئولیت بیشتر از سوی آنان و پیشرفت در کارهای مدیریتی می شود.

شهردار قائم شهر در ادامه گفت: خداوند را شاکرم که در شهری خدمت می کنم که عطر شهدا در جای جای آن پراکنده شده است.

سید جعفر حسینی با بیان اینکه فرزندان شهدا یادگاران عزیزانی هستند که با گذشتن از خون خود پایه های نظام را مستحکم نمودند، افزود: خداوند را شاکرم که همرزم بعضی از این شهدا بوده ام.

وی به شعار امسال اشاره کرد و گفت: با مدیریت جهادی و با تلاش و فعالیت بیشتر طوری عمل کنیم که اهداف نظام و رضایت مردم جلب شود.

حسینی با اشاره به اینکه زمانی حضور در خط مقدم از واجبات بود، تاکید کرد: باید رفتار و فعالیت ما منطبق بر اهداف شهدای گرانقدر باشد تا این گونه قدردانی خود را اعلام نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز ادامه داد: فرزندان و یادگاران شهدا باید در همه موضوعات گل سرسبد جامعه باشند.

حامد ابراهیمی با بیان اینکه اکثر فرزندان شهدا در پست های مدیریتی و مهم سازمانها و نهادها مشغول خدمت می باشند، افزود: تلاش می کنیم تا با استفاده از این عزیزان و مشاوره و با مدیریت درست آنان شهر را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه از شهردار انتظار داریم همیشه نگاه ویژه ای نسبت به فرزندان شهید در شهرداری داشته باشد، تاکید کرد: شهردار که همرزم پدران این فرزندان بوده باید دست پدری خود را همیشه بر سر آنها داشته باشد و از محبت خود دریغ نکند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز