خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

توسعه شهرستان گلوگاه در گرو ارتقاء راه‌های ارتباطی آن است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۵۴

یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی است. / در حال حاضر بیش از ۱۵ پروژه عمرانی در گلوگاه در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه‌های عمرانی شهرستان گلوگاه بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ نمود.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در حاشیه این ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی مازندران عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدا… در دولت‌های قبلی و دولت یازدهم عنایت ویژه‌ای به این مهم شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به کثرت پروژه‌های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده چراکه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می‌توان میلیون‌ها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.

مهندس اسد ضمن اشاره به این مطلب که در گلوگاه بیش از ۱۹۴ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی وجود داشته، تصریح نمود: با توجه به اینکه گلوگاه به عنوان اولین شهرستان مازندران از سمت شرق بوده، می‌طلبد تا با توسعه و ارتقاء راههای ارتباطی آن، سفری ایمن و خوش را برای کابران جاده ایی که وارد استان می‌شوند رقم زد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بیش از ۱۵ پروژه عمرانی توسط این اداره کل در شهرستان گلوگاه در دست اجرا بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به احداثپل بزرگ گلوگاه، بهسازی و آسفالت راه روستایی آغوزدره _ بارکلا، ساماندهی پل کلارک، بهسازی و آسفالت راه روستایی اوارد _ یخ کش و احداثساختمان اداری فرمانداری گلوگاه اشاره نمود.

گفتنی است در این بازدید علاوه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، فرماندار، شهردار گلوگاه و جمعی از مسؤلین اداره کل راه و شهرسازی مازندران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز