خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ارتقاء جاده‌های مازندران نیازمند عزم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۷۸

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در نشست با مسولین ارشد مازندران خواستار توجه ویژه به محورهای ارتباطی این استان شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در نشست با مسولین ارشد مازندران خواستار توجه ویژه به محورهای ارتباطی این استان شد و عنوان نمود: تعریض و ارتقاء جاده‌های مازندران نیازمند عزم ملی است.
به گزارش ایلنا از ساری، علی نورزاد در این نشست ضمن اعلام تاکید ویژه مقام عالی وزارت در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محورهای استان خاطر نشان ساخت: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.
نورزاد مهم‌ترین مشکل مازندران را در بخش توسعه شبکه راه‌ها، تملک اراضی دانسته و افزود: اراضی مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و اجتماعی بسیار با ارزش بوده و این مسئله با وجود کمبود اعتبار جهت خرید اراضی، ما را برای توسعه شبکه راههای استان دچار مشکل کرده است. وی یادآور شد: از دیگر مشکلات و چالش‌ها در خصوص توسعه راه‌ها در مازندران، مسئله زیست محیطی و کمبود اعتبار مورد نیاز بوده و باید نمایندگان محترم مردم استان در مجلس با تلاش مضاعف برای تامین اعتبار استان در مجلس شورای اسلامی بکوشند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این نشست ضمن اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری خواستار عزم ملی و مدیریت جهادی برای اتمام پروژه‌های راهسازی در مازندران شد و تصریح کرد: ان شاء الله با همت و تلاش همه مهندسین ومسولین ذیربط در تلاشیم عملیات تعریض و چهارخطه محور سوادکوه به اتمام برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست ضمن اشاره برمحدودیت‌ها و چالشهای موجود در روند اجرایی پروژه‌های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه‌های مذکور ستودنی است.
وی ضمن اعلام این مطلب که سال گذشته سال پرکاری برای مجموعه راه و شهرسازی بوده یادآور شد: خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و کار آزموده در محل پروژه‌ها، امید آن است در سال جاری هرچه زود‌تر شاهد بهره برداری نهایی از پروژه‌های مذکور باشیم چرا که حق مردم شریف ایران اسلامی است که جاده‌هایی ایمن و استاندارد داشته باشند.
مهندس سید علی اسد اجرای عملیات تعریض و چهارخطه نمودن تمامی محورهای اصلی و شریانی استان از جمله محور ارتباطی هراز، قائمشهر _ فیروزکوه و احداثکمربندی در شهرهای استان را از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی در مازندران برشمرد.
گفتنی است در نشست مذکور دکتر فرهاد دژپسند معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور، استاندار مازندران و معاونین وی، چند تن از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مدیران حمل و نقل استان و جمعی از پیمانکاران و مشاوران شاغل در استان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز