خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۲۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن در این استان خبر داد.

محمد محمدپور عمران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: همه صنعتگران و معدن داران استان برای تحقق استراتژی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ تبیین فرمودند تلاشی جهادی داشته باشند. وی بیان داشت: پایه اقتصاد، تولید بوده که در شرایط کنونی نیازمند عزم ملی و مدیریت ایثارگونه است.

به گزارش ایلنا، عمران از تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن در استان خبر داد و گفت: در حال تعریف ساختار مراحل اجرایی این کارگروه هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه از ظرفیت اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی باید به نفع تولید، رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی بهره‌ برد، گفت: در این راستا درصدد تعیین و تدوین موضوعات مورد پیگیری و به دنبال آن تشریح مباحثاصلی صنعتی و معدنی برای طرح در نشست با اعضای کمیسیون صنایع و معادن هستیم.

محمدپور این برنامه را اقدامی برای بهره‌گیری از توان قوه مقننه به‌ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دانست و تصریح کرد: مباحثباید قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در رابطه با راهکارهای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: باید متناسب با وزن و شرایط واحد‌ها به صورت تفکیک شده راه حل‌ها را احصا و به نتیجه رساند و با مکانیزم علمی با مسائل و قضایای تولیدی برخورد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره چگونگی پیاده‌سازی تفاهم‌نامه فی‌مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: به دنبال مصادیق اجرایی آن هستیم تا هرچه زود‌تر عملیاتی شود.

محمدپور خواستار انعکاس دقیق معضلات و چالش‌های صنعتی و معدنی استان با ذکر مصادیق آن از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز