خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

حماسه‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۴۷

همه ما وظیفه داریم حماسه ها و رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس انجام شد را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

علی‌رضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه هم‌اندیشی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در مازندران گفت: انقلاب اسلامی با همدلی مردم و هدایت پیامبرگونه امام خمینی(ره) به ثمر نشست و پرچم آزادگی مردم ایران در سراسر جهان به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی تصریح کرد: مردم مازندران در همه عرصه‌ها در کشور نقش بسیار برجسته‌ای دارند و حمایت از پارک موزه دفاع مقدس در مازندران مطالبه به حقی است که باید به آنجامه عمل پوشانده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رشادت‌هایی که توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس انجام شد، گفت: همه ما وظیفه داریم حماسه‌ها و رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس انجام شد را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی با اعلام حمایت استانداری مازندران از طرح‌های در دست اجرا برای پارک موزه دفاع مقدس مازندران افزود: در حال حاضر احداثپارک موزه دفاع مقدس در استان به مدیریت کسانی انجام می‌شود که خود اهل جهاد و شهادت بودند.

یونسی با اشاره به رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس در کشور انجام شد، بیان داشت: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دست خالی بر علیه ظلم و ستم ایستادگی کرد ولی نتیجه جنگ؛ سرفرازی برای این مرز و بوم بود.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: مدیران همه سازمان‌های مازندران تلاش کنند تا نیارهای پارک موزه دفاع مقدس مازندران تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز