خبرگزاری کار ایران

در دهمین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر مازندران مطرح شد؛

درسال گذشته ۹ هزار و هشتصد کارگر عضو جدید خانه کارگر مازندران شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۵۶

طی سالهای گذشته و درشرایط کنونی تشکیلات کارگری از هیچگونه کمک دولتی بر خوردار نبوده است. / کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی اجازه نخواهند داد تا با تفسیرهای شخصی از قوانین، اداره معاونت درمان این سازمان را به وزارت بهداشت واگذار کنند.

نصراله دریابیگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران گفت: اولویت اصلی تشکیلات کارگری در استان بزرگداشت روز جهانی کارگر است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران در دهمین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگردر محل خانه کارگر قائمشهر که با حضور نماینده اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی برگزارگردید با بیان اینکه طی سالهای گذشته و درشرایط کنونی تشکیلات کارگری از هیچگونه کمک دولتی بر خوردار نبوده است خبر از عضوگیری ۹هزار و هشتصد کارگر درسال ۹۲در تشکیلات خانه کارگر مازندران داد.

وی با تشریح برنامه هفته کار و کارگر در مازندران خواستار همکاری مسئولین استانی با ستاد بزرگداشت هفته کارگر شد.

دریابیگی با انتقاد از الحاق بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت افزود: کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی اجازه نخواهند داد تا با تفسیرهای شخصی از قوانین، اداره معاونت درمان این سازمان را به وزارت بهداشت واگذار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز