خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

مازندران برای جذب گردشگر نیازمند نگاه ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۰۵

برگزاری سخنرانی‌ها و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و اماکن متبرکه یکی از حرکت‌های فرهنگی مفید در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی استان برای جذب گردشگر باید تقویت شود، گفت: مازندران برای جذب گردشگر نیازمند نگاه ملی است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری امامزاده عباس(ع) ساری با بیان اینکه برای فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه باید روش‌های مختلفی را پایه‌ریزی کنیم، افزود: برگزاری سخنرانی‌ها و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و اماکن متبرکه یکی از حرکت‌های فرهنگی مفید در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره اینکه خیمه‌های معرفت یکی از راه‌های ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است، بیان داشت: نباید بگذاریم این خیمه‌ها به سوی فعالیت نمادین حرکت کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه خیمه‌های معرفت مورد استقبال مردم، زائران و مسافران نوروزی قرار گرفته است، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق این فعالیت‌های فرهنگی را در جامعه به صورت دائمی گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه خیمه‌های سلامت نباید به صورت سالانه برپا شود، خاطرنشان کرد: خیمه‌های معرفت باید در مراسم‌های مختلف با قوت بیشتری برپا شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه خیمه‌های معرفت در آسیب‌شناسی ابعاد مختلف جامعه اثرگذار است، گفت: خیمه‌های معرفت باید در نقاط مختلف شهر و در اذهان عمومی مردم به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه استان مازندران در ایام نوروز به مسافران و مهمانان نوروزی خدمات ملی ارائه می‌کند، ابراز داشت: استان مازندران برای جذب گردشگر نیازمند نگاه ملی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی استان برای جذب گردشگر باید تقویت شود، افزود: استان مازندران در جذب گردشگر مذهبی دارای استعداد بالایی است.

ابراهیمی اظهار داشت: اوقاف با اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت نخستین فعالیت فرهنگی سال را در امامزادگان به تصویر کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز