خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نشست کارگروه توسعه کشاورزی و گردشگری کجور:

هنوز هم می‌توان به همان کجور آباد دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۳۵

استاندار مازندران که در نشست کارگروه توسعه کشاورزی و گردشگری کجور در مسجد جامع این شهر سخن می گفت بر ضرورت تدوین سند آمایش سرزمینی و منطقه‌ای کجور تأکید کرد.

استاندار مازندران که در نشست کارگروه توسعه کشاورزی و گردشگری کجور در مسجد جامع این شهر سخن می‌گفت بر ضرورت تدوین سند آمایش سرزمینی و منطقه‌ای کجور تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار اظهار داشت: وقتی از نظر علمی به کجور نگریسته شود می‌بینیم که این منطقه با قدمتی بالغ بر هفت هزار سال تاریخ باید اکنون جزء توسعه‌ یافته‌ترین مناطق مازندران باشد ولی متاسفانه این انفاق نیافتاده است.

وی افزود: هنوز زمانی که نوشهر و چالوس وجود نداشت، کجور به شکلی بسیار آباد وجود داشت اما اکنون کجور به یک منطقه محروم تبدیل شده است.

فلاح اظهار کرد: اگر بتوانیم به‌‌ همان اصالت خود برگردیم هنوز هم می‌توان به‌‌ همان کجور آباد دست یافت و بنابراین برای نیل به این هدف بزرگ باید برنامه‌ریزی درست و کار‌شناسی شده داشته باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش کجور گفت: با ایجاد و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش کجور می‌توان در کوتاه مدت به بخش گردشگری این منطقه رونق بخشید و آن را بیشتر توسعه داد و این منطقه قابلیت تبدیل به قطب گردشگری را دارد.

مقام عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات نباید به فقط به حرف زدن در آن ختم شود بلکه باید در عمل برای کجور کاری اساسی کرد تصریح کرد: باید آمایش سرزمینی و منطقه‌ای برای بخش کجور داشته باشیم.

فلاح‌جلودار با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد کجور به کلاردشت جدید تبدیل شود گفت: هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش کجور امکان‌پذیر است و در صورتی که استعداد‌ها و ظرفیت‌های کجور در این بخش شناسایی شود آن وقت بخش کجور می‌تواند به قطب گردشگری مازندران و کشور تبدیل شود.

استاندار مازندران در پایان تصریح نمود: در یک فرصت دو ماهه مدیران و مسئولان با بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر کجور برنامه عملیاتی ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز