خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز امسال؛

اسکان بیش از ۵۳۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۳۳

بیش از ۵۳۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان مازندران دبیر ستاد اسکان آموزش وپرورش مازندران اقامت گزیدند.

در ایام نوروز امسال اسکان بیش از ۵۳۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان مازندران دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: از مجموع ۳۸ هزار و ۱۱۷ خانوار پذیرفته شده ۲۶ هزار و ۲۱۹ خانواده فرهنگی بوده اند

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران سیدعلی قاسمی گفت: درتعطیلات نوروزی امسال ۵۳۳ هزار و ۶۳۸ نفر روز مهمان فرهنگی و غیر فرهنگی از سراسر کشور درمدارس مازندران اسکان گرفتند.

مدیر آموزش وپرورش مازندران اعلام کرد: از مجموع ۳۸ هزار و ۱۱۷ خانوار پذیرفته شده ۲۶ هزار و ۲۱۹ خانواده فرهنگی بوده اند.

وی تعداد کل پذیرفته شدگان را ۱۹۰ هزار و ۵۸۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این میزان ۱۴۱ هزار و ۹۲۱ نفر فرهنگی و ۱۶ هزار و ۵۰۸ نفر غیر فرهنگی بودند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران با بیان این که ۴۴۹ مدرسه در سراسر استان با ۳ هزار و ۳۴۳ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شد، بیان داشت: از این تعداد۲۳۷ کلاس در گروه ویژه، ۱۰۸۲ کلاس در گروه الف و ۱۵۷۵ کلاس در گروه ب و ۴۳۴ کلاس در گروه ج بوده است که تعداد کلاس های گروه الف نسبت به سال قبل ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

قاسمی از بکارگیری بیش از ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی در ستاد اسکان استان اشاره کرد و گفت:: شهرهای رامسر، تنکابن و ساری در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی به عنوان سه شهر برتر استان بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در پایان از زحمات رسانه ملی در انعکاس اخبار اسکان آموزش و پرورش مازندران تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز