خبرگزاری کار ایران

مدیر کل هواشناسی استان مازندران:

کاهش قابل توجه دما در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۷۴

بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان امروز ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات بصورت برف، وزش باد و کاهش دما روبرو است.

مدیر کل هواشناسی استان مازندران گفت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان امروز ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات بصورت برف، وزش باد و کاهش دما روبرواست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " نوربخش داداشی " در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بامداد سه شنبه با کاهش ابر و پدیده مواجه هستیم افزود: وضعیت دریا مواج طوفانی و سرعت باد ۶ تا ۱۲ متر بر ثانیه می باشد.

وی افزود: بیشینه دمای هوای امروز با ۲۲ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۹ درجهبالای صفر و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با ۴ درجه کاهش نسبت به شب گذشته به ۴درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

داداشی وضع هوای استان در روز سه شنبه راصاف تا نیمه ابری، چهارشنبه از اواخر روز با افزایش ابر و از اواخر شب با احتمال بارش پراکنده اعلام کرد و گفت: روز پنجشنبه و جمعه وضعیت هوای استان نیمه ابری و از بعد اظهر ابری و همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی شد.

مدیر کل هواشناسی استان مازندران گفت: وضع هوای استان در اوایل هفته آینده صاف تا نیمه ابری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز