خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی مازندران:

هفته بارانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۲۳

براساس آخرین آمار بیشینه دمای هوای امروز با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۱ درجه بالای صفر و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با ۱۱ درجه کاهش نسبت به شب گذشته به ۷ درجه سلسیوس بای صفر می رسد.

مدیرکل هواشناسی مازندران در جمع خبرنگاران حاضردر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: شرایط جوی امروز مازندران صاف تا قسمتی ابری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " نوربخش داداشی با بیان اینکه وضعیت دریامواج و طوفانی و سرعت باد ۶ تا ۱۲ گاهی ۲۰ متر بر ثانیه است اظهار داشت: براساس آخرین آمار بیشینه دمای هوای امروز با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۱ درجه بالای صفر و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با ۱۱ درجه کاهش نسبت به شب گذشته به ۷ درجه سلسیوس بای صفر می رسد.

وی وضع هوای استان در روز دوشنبه را ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات بصورت برف، وزش باد و کاهش قابل ملاحظه دما اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی هوا در روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری و از اواخر شب با افزایش ابر و در نیمه غربی و ارتفاعات استان با احتمال بارش پراکنده پیش بینی شد.

داداشی ادامه داد: وضع هوای استان از اواخر روز پنج شنبه ابری و همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد اعلام کرد

مدیرکل هواشناسی مازندرانگفت: آسمان مازندران در روز جمعه ابری همراه با بارندگی و وزش باد است:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز