خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

پزشکی قانونی تنها مرجع قانونی اعلام آمار فوتی تصادفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۳۳

تنها مرجع قانونی اعلام آمار کشته های ناشی از تصادفات رانندگی پزشکی قانونی است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به مصوبه کمیسیون راهها گفت: تنها مرجع قانونی اعلام آمار کشته های ناشی از تصادفات رانندگی پزشکی قانونی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اعلام کاهش ۳ درصدی فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته های تصادفات نوروزی امسال در سیزده روز اول تعطیلات در استان ۲۸ نفر(۱۷ مرد و ما بقی زن) می باشد.

وی افزود: آمار حمع آوری شده از کشته های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۲ تا ۸ فروردین امسال است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع آوری شده و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادثرانندگی نوروزی که در بیمارستان ها بستری هستند آمار قطعی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه از این تعداد ۱۲ نفر سرنشین، ۸ نفر عابر، ۵ نفر موتورسوار و ۳ نفر راننده است، اظهار داشت: بیشترین فوتی در ۲۷ اسفند(۵ مورد) و شهرستان های آمل با ۷ مورد، ساری با ۴، بابل، چالوس، عباس ابادو نور هر کدام با ۳ مورد، نوشهر با ۲ مورد بیشترین و نکا، گلوگاه، تنکابن هر کدام با یک مورد کمترین مورد فوتی در آن ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز