خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پایانه های مازندران خبر داد:

مازندران رتبه دوم تردد در کشور را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۹۳

از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین امسال، ۵۴۲ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران از ورود ۵۴۲ هزار دستگاه خودرو، نوروز امسال به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، مجید رضا نصرالله نژاد در ساری اظهار کرد: در ایام نوروز، ۱۰ درصد از تردد خودروها در کشور مربوط به مازندران بوده است.

وی، تعداد خودروهای ورودی به مازندران در ایام نوروز را ۵۴۲ هزار و ۱۰۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: در این مدت ۳۸۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران افزود: از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین امسال، ۵۴۲ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافت.

نصرالله نژاد با اشاره خروج ۳۸۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو از شش محور مواصلاتی استان گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشت.

وی با اشاره نصب ۶۵ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای استان گفت: شش میلیون و ۲۷۵ هزارو ۶۳۹ خودرو در داخل استان تردد کردند.

نصرالله نژاد با بیان اینکه بیشترین تردد در محور قائم شهر به ساری انجام شده است، گفت: ۱۰.۱ درصد تردد کشور در محورهای مواصلاتی مازندران انجام شد که از این نظر رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز