خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری:

تورهای استان‌گردی در دستور کار دفاتر خدمات مسافرتی ساری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۲۲

بعد از سال‌ها، نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی و سوغات نوروزی مازندران در مجتمع تجاری ایرانیان در شهر ساری با ظرفیت ۲۵۰ غرفه دائر شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری گفت: به دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان ساری ابلاغ کردیم که تورهای استان‌گردی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا از ساری، مسلم رجبی در محل ستاداجرایی خدمات سفر شهرستان ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان ساری ابلاغ کردیم که تورهای استان‌گردی را در دستور کار خود قرار دهند.

دبیر ستاد سفر شهرستان ساری با اشاره به برگزاری برنامه فرهنگی در خانه کلبادی که از ۱۵ اسفند سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد، گفت: مراسم سال تحویل را هم در این مرکز برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ شکایتی برای افزایش نرخ، گزارش نشده است، تصریح کرد: در صورت گزارش شکایت، به سرعت رسیدگی می‌کنیم.

رجبی با اشاره به اینکه در موزه کلبادی شهر ساری برنامه کشیک گذاشتیم و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستیم، ادامه داد: مجموعه فرح‌آباد ساری هم آماده پذیرایی از مسافران است.

وی با بیان اینکه بعد از سال‌ها، نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی و سوغات نوروزی مازندران در مجتمع تجاری ایرانیان در شهر ساری با ظرفیت ۲۵۰ غرفه دائر شده است، افزود: صنعت‌گران مازندران، اصفهان، البرز، گلستان، قزوین، زنجان و… در این نمایشگاه حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز