خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران خبرداد:

امدادرسانی به ۴۶حادثه جاده ای

کد خبر : ۱۵۴۹۳۵

امدادرسانی به ۴۶حادثه جاده ای، انتقال ۲۸مصدوم به مراکز درمانی، ارائه خدمات درمان سرپایی به ۲۲۳نفر و اسکان اضطراری ۴۷نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در طرح امدادونجات نوروزی بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی ۵۵ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات و در بخش طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نیز ۴۰پست را تدارک و تجهیز کرده است تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ˈ مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گزارشی به خبرنگاران گفت: امدادرسانی به ۴۶حادثه جاده ای، انتقال ۲۸مصدوم به مراکز درمانی، ارائه خدمات درمان سرپایی به ۲۲۳نفر و اسکان اضطراری ۴۷نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در طرح امدادونجات نوروزی بوده است.

وی به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین هلال احمر در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در این مدت به شش هزارو ۹۶۹نفر از مراجعین به پست های جوانان هلال احمر، توزیع شش هزارو ۱۱۵بسته فرهنگی، ۳۱۸نفر از مراجعین به خیمه های نماز و بهره مندی ۲۶۰کودک از فضای اختصاصی دوستدارکودک از دیگر خدمات ارائه شده در این زمینه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: در طرح امداد و نجات جاده ای علاوه بر پست های ۵۵گانه ثابت و موقت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروری چندمنظوره امدادی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز