خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبرداد

ساماندهی بیش از ۶ هزار ویلا و مراکز اقامتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۳۴

با همکاری آموزش و پرورش، زائر سرا‌ها بهمراه ویلاهای استیجاری و اماکن خصوصی امسال اسکان بیش از ۶۵۰ هزار مسافر ارتقاء یافت.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ظرفیت اسکان ۶۵۰ هزار مسافر ذر مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، دلاور بزرگ نیا در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اماکن اقامتی استان جوابگوی نیاز گردشگران مقیم در مازندران نیست، اظهار کرد: افزود: با همکاری آموزش و پرورش، زائر سرا‌ها بهمراه ویلاهای استیجاری و اماکن خصوصی امسال اسکان بیش از ۶۵۰ هزار مسافر ارتقاء یافت.

وی بیان کرد: در کنار نظارت مراکز اسکان، نظارت بر سایر اقلام از قبیل خواربار و مایحتاج عمومی نیزاعمال می‌شود و اگر گزارش تخلف وجود داشته باشد با واحد مربوطه برخورد خواهد شد.

بزرگ نیا برای توسعه گردشگری در مازندران از برنامه‌ریزی برای تعریف سفرهای ارزان قیمت خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ سفر در غالب تور و افزایش کمپ‌های اقامتی در این استان پیگیر می‌شود.

مدیرکل میراثفرهنگی و گردشگری مازندران در خصوص افزایش نرخ، تاکید کرد: با توجه به مهمانپذیر بودن این استان وظیفه کمیته ۹ گانه در حوزه گردشگری نظارت بر قیمت‌ها و خدمات می‌باشد و با هرگونه افزایش نرخ در حوزه گردشگری برخورد می‌شود.

وی از ساماندهی بیش از هزار و ۵۰۰ ویلا در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار ویلا و مراکز اقامتی در شرف ساماندهی هستند که میراثفرهنگی با همکاری نیروی انتظامی بر این مراکز نظارت دارد.

وی از برپایی ۱۴ نمایشگاه در قالب بازارچه‌های صنایع دستی در شهرهای استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در رامسر به صورت منطقه‌ای، نوشهربه صورت ملی و در ساری برای نخستین بارنمایشگاه سوغات ایرانیان در ایام نوروز دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز