خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

احیای ۶۰ واحد بهره بردار راکد در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۷

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از احیای ۶۴ واحد بهره بردار راکد در ۹ ماهه نخست سالجاری، در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از احیای ۶۴ واحد بهره بردار راکد در ۹ ماهه نخست سالجاری، در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای سیاست سازمان صنایع کوچک انجام می پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان، در تأمین سرمایه در گردش با مشکلاتی مواجه هستند که پس از تأمین نقدینگی، مقوله بازاریابی و عدم توانایی در بازار، مهمترین دغدغه واحدهای تولیدی است.

موسوی افزود: این شرکت با تشکیل تیم کارشناسی و با توجه به شناسایی عارضه و دلایل رکود، بدنبال برطرف نمودن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی می باشد که تاکنون در ۹ ماهه نخست سالجاری ۶۴ واحد تولیدی و صنعتی بهره بردار راکد، مجدداً احیا شده و در چرخه تولید قرار گرفته اند که شاهد تولید و اشتغال در این واحدهای صنعتی هستیم.

وی بیان داشت: با بهره برداری مجدد از این واحدهای تولیدی برای ۱۵۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز