خبرگزاری کار ایران

شهردار آمل خبر داد:

واگذاری وصول عوارض خودرو به دفاتر پیشخوان در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۹۹

به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آملی وصول عوارض خودرو از اسفندماه سالجاری به دفاتر پیشخوان در این شهر واگذار شد.

شهردار آمل گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آملی وصول عوارض خودرو از اسفندماه سالجاری به دفا‌تر پیشخوان در این شهر واگذار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل اظهار داشت: در راستای آئین نامه اجرایی دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی به شماره ۶۱۱۱۶/۴۲۴۰۱ مورخ ۱۸/۳ / ۱۳۸۹ مصوبه هیئت محترم وزیران و تفاهم نامه فیمابین استانداری مازندران و کانون انجمن صنفی دفا‌تر پیشخوان دولت مبنی بر واگذاری اخذ عوارض خودرو از اول اسفند ماه سالجاری، شهروندان محترم می‌توانند جهت واریز عوارض مربوطه به استناد مصوبه شماره ۱۴۲۲/۷۵ مورخ ۲/۱۱ / ۱۳۹۲ شورای اسلامی شهر آمل به دفا‌تر پیشخوان سطح شهر مراجعه نمایند.

امیرسلیمانی تصریح کرد: هم اکنون وصول عوارض نقلیه و صدور مفاصا حساب تنها از طریق دفا‌تر پیشخوان دولت امکان پذیر بوده و پرداخت عوارض در مکان‌های دیگر از جمله دفا‌تر اسناد رسمی و نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد اعتبار است و وجه قانونی ندارد.

شهردار آمل در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز در زمان مراجعه به دفا‌تر پیشخوان، دقت نمایند تا عوارض خودرو حتماً به حساب شهرداری واریز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز